Умови оплати, гарантія, повернення

Оплата готівкою або карткою

Якщо ви забираєте товар самовивозом із нашого відділення, розрахуватися можна готівкою у гривні або розплатитися карткою через POS-термінал. Не забудьте повідомити про це оператора під час оформлення замовлення.

Післяплата

Якщо ви замовили доставку компанією "Нова Пошта", сплатити за товар можна при отриманні (накладеним платежем) з частковою предоплатою (залежить від замовлення). Вартість доставки, розраховується компанією перевізником згідно з діючими тарифами в момент прийому товару.

Безготівковий розрахунок

Організації та приватні підприємці можуть зробити оплату за безготівковий розрахунок. Товар можна сплатити карткою або за рахунком (платникам ПДВ, неплатникам ПДВ, приватним особам). Для цього, при оформленні замовлення, потрібно вказати реквізити або звернутися за допомогою до операторів call-центру.

Увага! Ці способи оплати доступні лише після підтвердження консультантом наявності обраного вами товару.

Платежі з усіх інших банків, окрім ПриватБанку надходять на наш рахунок протягом доби. Дякуємо за розуміння.

Доставка та повернення

Після відправки товару ви отримаєте смс із номером декларації, за якою на сайті перевізника ви зможете відстежити рух вантажу.

Після прибуття посилки в пункт призначення повинна прийти смс про готовність товару до видачі. Будь ласка, зверніть увагу, що термін перебування товару у відділенні «перевізника» становить лише 5 днів.

Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на складі перевізника.

Оглядати посилку потрібно у присутності представника транспортної компанії.

Якщо під час огляду посилки було виявлено пошкодження товару (бій, брак тощо), вам необхідно скласти Акт про пошкодження товару та повідомити нам номер Акта.

Залишаючи відділення транспортної компанії, ви погоджуєтесь з комплектацією посилки. Усі претензії, що виникли під час огляду посилки поза відділенням транспортної компанії, розглядатися не будуть!


Права споживача

Стаття 9. Права споживача на придбання товару належної якості

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем.

{Абзац другої частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Доставку повернення, зокрема обмін, оплачує клієнт, крім випадків виробничого браку (висновок про брак видає механік після діагностики).